Dorpsraad

De dorpsraad Op initiatief van een aantal inwoners van Acquoy is op 6 november 2017 de 'Vereeniging Kooise Dorpsraad' opgericht. Het doel van de Kooise Dorpsraad is het behartigen van de belangen van alle inwoners van het dorp Acquoy. Middels de dorpsraad is het mogelijk om makkelijker te werken aan vragen, problemen en suggesties van de inwoners van ons dorp. Ook biedt de dorpsraad meer mogelijkheden en slagkracht om bij de gemeente aan te kloppen en ook zijn er financiële middelen waarop op deze manier makkelijk aanspraak kan worden gemaakt. De dorpsraad is er voor het gezamenlijk belang van de Kooisen.

De leden Iedereen die in Acquoy woont en kiesgerechtigd is kan lid worden van de vereniging. Aan het lidmaatschap zijn geen kosten verbonden.

Het bestuur bestaat uit:

Vacature (Voorzitter)